NYÅRSTEST ♥


Har pratat med D i telefonen. Sånt där helt vanligt prat. Jag tänker så mycket på Onsdag, jag längtar sååå mycket. Fast jag trivs på nått vis bra i den här staden just nu, men jag vill ändå komma bort.
Sitter i soffan & leér för mig själv. Ska slå på musik & drömma mig bort. Om bara nån kunde förstå hur bra jag mår :')

Snodde denna av Patricia! (Samt bilden)
Har du några nyårslöften?

- Ja, men det har jag ju redan skrivit.

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja.

Vilka länder besökte du?
- Turkiet.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 22 Juli.
Vad var din största framgång 2011?
-  Att kunna släppa sånt som hänt.
Största misstaget?
- Stölden.

Bästa köpet?
- Jag vet inte.
Vad spenderade du mest pengar på?
- Hemska saker. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja, mina fina vänner som funnits där för mig.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Cookie Jar, A7la mode, Jar Of Hearts. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare.
Vad önskar du att du gjort mer?
- Tänk efter på vad som verkligen var rätt.
Favoritprogram på TV?

- Vamipre Daires.

 Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
-  Va ut & åt med Maria & Vicky, sen var jag med Victor. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Mysig.

Den bästa nya personen du träffade?
- Det är en hel del.


// Nathalie Eriksson

Kommentera här: