Beautiful pain

Sitter & har lite kvalitetstid med mig själv & ingen annan. Så nu har jag öppnat upp lite olika hemsidor, bland annat sheinside för att beställa hem lite nytt & fräsch! Känner att 1500 kan jag lägga ut, det är jag värd, & då håller jag mig ändå inom budgeten.
 
Känner mig pinslut. Åkte till pojkas mami igår & hade myskväll med dom. Köpte godis, chips, dipp & allt möjigt, där rök 500 för mig haha. Åååh va tärt, men värt vare! Kollade två filmer. Linda Lovelade & Serbierian Education eller nått sånt hette den. Båda var lite knepig faktiskt. Sen sov vi där också. Vilket innebar att vi klev upp tidigt eftersom både pojkas & bror hans skulle på jobbet & jag fick skjuts hem.
 
Sen när jag kom hem somna jag igen haha. Har varit sååå seg idag. Tror det beror mycket på vädret faktiskt. SNÖ?? Skämtaru med mig. Trodde verkligen det var vår nu ju...
 
Ska väl ta & se om jag hittar nått fint nu. Puuuuss
 
 

Kommentera här: