Du ljuger så bra att jag nästan vill tro på dig

Hej på alla gosnosar!
 
Har varit en hel del senaste tiden, tänker inte komma med bortförklaringar. Har haft tid att blogga, men känt mig på tok för trött då :(
Har iallafall haft det bra, till största del. Har varit en del strul med saker & ting, men det behåller jag hemligt hihi! Fick ju telefon häromdagen iallafall efter att snälla pojkas hade varit & köpt en åt mig, så då vart jag super glad på han! Känns skönt att kunna komma i kontakt med omvärlden igen!
 
Har hållt på & flyttat ur lägenheten också. Visst den var super fin, men att lägga 8000 i månaden kändes lite väl mycket. Man kan gö så mycket annat för dom pengarna samtidigt som man kan inte nått minst lika fint boende. Det ända sura är att man fölora bastu & kamin som vi hade, men det kändes bäst såhär. Speciellt när det verkade spöka där haha.
 
Har varit på psyket som vanligt också. Där börjar jag bli rätt så klar nu, & jag kan inte längta mer till dagen då det är över. Fy tusan vad less jag är på alla tester & övningar nu. Skönt att äntligen få resultat!
 
Sen har vi varit på lite småresor häromkring, men ingenting speciellt direkt.
Har mest tagit det lugnt senaste dagarna. Gått ut på promenader med hundarna, kört fyrhjuling & bara varit. Sjukt avslappnande må jag säga!
 
Känner mig helt trött & stirrig nu efter att man suttit & hållt på med CV hela kvällen, men nu är man nästan klar ääääntligen! Fy vad tråkigt sånt är, men det måste ju bli gjort förr eller senare.
 
Tänkte bara uppdatera lite snabbt, för trots miljoner koppar kaffe så är jag helt tvär slut! Möte imorgon så man måste upp tidigt... 
 

Kommentera här: