Frågor & Svar

F : "Varför lägger du aldrig upp bilder på dig och christian tillsammans? alltid enskilda :("
S: Haha oj, det har man ändå inte tänkt på faktiskt! Det är väl ba så att jag knäpper bilder ibland på diverse saker, men inte riktigt tänker på att knäppa på honom & mig ihop :)
 
F : "Hur länge har du och pojken varit tillsammans nu? :D" 
S : Jaadu, jag vet inte vad som räknas som "officiellt", är det när det syns på Facebook? Isåfall sen julafton, men vi sa "pojkvän" "flickvän" innan dess. & vi började umgås i September, men vart väl inte mer seriöst förren kanske Oktober-November nån gång :)
 
F : "hur kom det sig att ni började va med varann? jag menar med tanke på allt :o"
S : Haha lustig historia! Eller aa egentligen inte... Han ringde mig dagen efter han kom ut & jag åkte & va med honom, sen fortsatte det därifrån. Fanns absolut inga tankar då på att det skulle bli såhär seriöst.
 
F : "Blogga mer :D"
S : Jaa jag vet att jag är riktigt dålig på det, men varit så mycket senaste tiden :("
 
F : "vart ska ni resa någonstans? antar att det är du och chilla :)"
S : Det vet vi faktiskt inte. Turkiet är väl det som snurrar mest i tankarna eftersom det inte skadar ekonomin allt för hårt. Kellie & Ante kanske också följer med, men inget är bestämt eller planerat :) Vet du några soliga semesterorter så säg gärna till, förslag uppskattas!

 
Idag vart det tidig uppgång för att åka in på möte på WFY igen. Skönt att slippa gå dit på lite mer än en vecka nu haha! Promenerade sedan vidare i det sköna vädret mot AF där jag skulle skaffa kod till inloggningen. Mötte sen upp min finis för en kopp Chai Latte på Waynes, som för den delen var super god!
Kom hem för ett tag sen nu & har nu gjort lite olika jobbuppgifter & ska snart ta en prommis med voffsen.
Är på tok bra humör & har en sjukt stor lust till shopping, så funderar att vara lite gullig mot pappa så jag kanske kan få låna hans kort & beställa hem lite nytt! Har en tvär lång lista på sheinside.com haha.
 
Måste plocka in kläderna i garderoben också, & städa till det lite här... Tänkte gö det snart medans grabben fortfarande är på jobbet så jag slipper ha han springades uppi mig ;)
 
Sen tänkte vi kanske gå på bio ikväll, så jag ska väl kolla om det går någon bra, annars är det kanske någon gullig läsare som kan tipsa om någon bra film?
Måste sätta mig & kolla utlandsresor också, vill så gärna åka nununu. Skulle vara så skönt att komma härifrån & bara vara i ett varmt land några dagar!
 
Annars dom senaste dagarna har vi plockat ut lite ur lägenheten, samt varit på visningar på nya. En lägenhet som vi ska titta på imorgon får vi garanterat om vi vill, men än så länga håller vi ögonen öppna för vårat drömhem haha. Vi tittade på en as fin 3a i Skönsmon på 123m2, men den fick någon annan :(
 
Var på världens finastes grav igår också & sa några ord. Fan vad jag saknar dig. Ibland är det sjukt hur ont det gör, men trots smärtan så skulle jag aldrig ångra en enda sekund med dig. Jag kommer alltid minnas våra minnen kungen.
 
Bäst att sätta igång iallafall. Varken rummet eller kläderna flyttar sig själv...
 
make a gif

Kommentera här: