They told me that to make him fall in love, I had to make him laugh. But everytime he laughs I’m the one who falls in love

Oj, hejsan! :)
Har varit dåligt med bloggning eftersom vårt internet tog slut (för mycket cod spelande), så har inte kunnat skriva. Eller ja, det funkade ju, men var ju sviiin segt.
& jag har varit ganska arg av mig för att PicMonkey gjort om eller nått & jag fattar inget alls, så har sökt en ny sida där jag kan redigera & hålla på nu, så då är det roligare att blogga.
 
Vart har hänt senaste tiden då? Vi har köpt nytt köksbord & en bardisk hem. Letat lägenheter inne i stan. Varit på Ikea & handlat massa fint. Kikat nya bilar. Jaa, bara vanliga saker liksom.
Pojkas är rätt trött efter jobbet, så händer inte så mycket alls.
Förutom att han drog ut & festa i Fredags så avnjöt vi en flaska rött i Lördags & kikade lite film.
Var & hälsade på mina föräldrar i Söndags också & sov över där. Käkade god middag & umgicks bara. Var ett tag sen man träffade dom nu!
 
Tänkte kolla lite utlandresor. Sparaden går framåt & jag är så himla jävla sugen på att åka nu! Saknas bara att vi glömmer vår lilla spargris när vi flyttar haha!
Justja, jag var iväg & shoppade med mamma förra veckan också, & oj vad mycket fint jag hittade! Köpte en tröja åt pojken också som satt skiiit snyggt. & han kom hem med ett par svin fina Apertiff solglasögon till mig häromdagen också 
 
Saker rullar liksom på för stunden.
Visst att det är knas med utbildningen för tillfället, men om dom som jobbade där kunde skärpa till sig & höra av sig när dom ska eller åtminstonde svara när man ringer så skulle allt gå lättare. Fy vad jag är trött på dom! Så att vara inblandad med WFY tänker jag inte bli igen!
 
 

Kommentera här: