While he was falling in love, she was falling apart

Hej på er!
Efter med pojkas & en kopp kaffe ligger jag nu i sängen & känner mig taggad inför lägenhetsvisningen vi ska på senare på Södermalm. Det är lägenheten vi garanterat kommer få, så jag hoppas den är himla jättefin!
Jag ska ta bussen in till stan runt 3 & möta upp pojken då innan vi rör oss dit.
Funderar starkt på att kanske kika om jag hittar något fint på stan också. Vill så gärna ha något nytt & snyggt till sommaren. Helst nå nya shorts faktiskt. Dom flesta får inte rumpistumpen plats i längre haha...
 
Vart ingen bio för oss igår. Hade massvis med ärenden att göra innan vi åkte förbi pojkas mami en sväng. Tog oss sen en välförtjänt öl & kollade lite tv innan vi båda var så trött att vi höll på att somna sittandes, typ klockan 10 på kvällen!? Haha så kan det gå!
 
Vi ska nog åka till min bästigaste morfar efter att pojkas slutat jobbet iallafall. Han fyllde hela 91 igår, så vi tänkte åka dit & fira! Vet inte om vi blir kvar där över natten isåfall faktiskt eller om vi åker hem, utan det planerar vi nog senare. Skulle bli kul att komma ifrån Sundsvall ett tag iallafall :)
 
Ska väl ta & hoppa in i duschen snart & göra mig iordning. Har fortfarande låååång tid på mig, men så skönt att kunna fixa sig utan någon stress.
 
 

Kommentera här: