De e de

Oj, tänk att folk fortfarande är inne & kikar här! :D
Har ju inte skrivit på länge eftersom en cocacola råkade spillas ut över datorn & tangentbordet slutade fungera... Men efter många om & men så löste det sig, så nu kan jag börja skriva igen :)
 
Det har egentligen inte hänt så där super mega mycket. Vi har varit ute & festat litegrann, fiskat, grillat med trevliga vänner, legat hemma & tagit det lugnt. Aa ba vanliga saker man gör så här dags om året när sommarkänslorna smugit sig på.
 
Är äntligen klar på utredningen nu också, förutom att jag ska läsa & godkänna uttalandet förstås. Slutade iallafall på ett bra sätt. Att jag är diagnotiserad bryr jag mig inte så mycket om, men nu förstår jag äntligen varför jag är som jag är, & jag fick höra en massa om min barndom också, vilekt var kul eftersom jag inte kan minnas nått alls.
 
För övrigt så är det ju morsdag idag. Så grattis till alla mammor därute!
Själv ska jag städa till det här hemma & sen köpa nått fint. Sen ska jag & papi baka tårta åt henne också. Hon har ju varit i stugan hela helgen, så man vill ju att hon ska tycka att det är skönt att komma hem! :)
 
 

Kommentera här: